MLP

MLP
Friendship is magic :3

niedziela, 17 marca 2013

Znacie taką grę jak Transformice ?? Jest to gra (bezpłatna) dostępna w internecie pod linkiem http://www.transformice.com/ w tej grze "transformujemy" się w myszkę i zbieramy serki przynosząc je do norki . Co zachęciło mnie do napisania o niej post'a na blugu poświęconym My Little Pony ?? To , że w tej oto grze można swoją myszkę przebierać. Walutą są zebrane serki ! :D 
Te w zakładce
Dostępne są fryzury głównych bohaterek :
Rainbow Dash za 200 serków!
Twilight Sparkle za 200 serków!
Applejack za 200 serków!
Pinkie Pie za 200 serków!
Rarity za 200 serków!
Fluttershy za 200 serków!
A te w zakładce
Są także fryzury członkiń Znaczkowej Ligi ! : 
 Apple Bloom za 300 serków!
Scootaloo za 300 serków!
Sweetie Belle za 300 serków!
Jeśli chcesz , to zagraj z innymi myszkami !
Możesz także poprzez kupno truskawek "pokolorować" wasze fryzury !
Niestety truskawki kupujemy za realne pieniądze D; Ja kupiłam trochę truskawek i moja myszka wygląda czasem tak :


A czasem tak :

Mam wiele róznych "kreacji" !
Stwórz własną myszkę i upodobnij ją do kucyka !

~Pozdro Hussia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz